Mar 20 18

Reclama pe Facebook

Promovare pe Facebook Brasov

Cum sa profitati la maximum de Facebook Ads.

Facebook a atins recent 2 miliarde de utilizatori, dar audientele sunt mult mai mari si vor deveni mai mari. Reclama pe Facebook devine din ce in ce mai importanta in promovarea unei afaceri sau a unor produse. Sa nu uitam ca internetul este singurul mediu care permite unui agent de publicitate sa masoare instantaneu succesul unei campanii. Cu ajutorul mediilor sociale si mai ales cu liderul sau necontestat Facebook, obtineti in mod clar cele mai bune rezultate de publicitate.

Iata o privire asupra modului in care puteti lucra cu Facebook Advertising si de a profita la maximum de acesta.

Incepeti cu o pagina

Daca doriti sa comercializati produsul si sa cresteti gradul de constientizare, trebuie sa creati mai intai o pagina Facebook. Acest lucru se poate face usor prin pagina dvs. de profil. Acesta va contine postarile create de dvs. si va servi ca o platforma exclusiva in cadrul careia puteti sa impartasiti informatii despre produsul / serviciul dvs. cu alti utilizatori Facebook si cu cei care s-au abonat la pagina dvs.

Incepeti publicitatea

Facebook va sugera automat intervalele la care este ideal sa derulati promotiile. Puteti crea un anunt standard pentru pagina dvs. Bugetul minim de publicitate pentru o zi este de 0,60 USD. Deci aceasta facilitate permite campanii de publicitate si de 3 dolari pe saptamana. Aceasta este o idee buna sa luati In considerare daca doriti sa construiti o baza de utilizatori, sa va pastrati in minte un obiectiv al Like-urilor, un obiectiv al bugetului publicitar si un obiectiv pentru intervalul de timp. Partea buna este ca paginile pot avea un numar nelimitat de abonati.

Efectuati imbunatatiri pentru profilul dvs. de audienta

Inainte de a incepe sa faceti publicitate, alegeti un public tinta pe baza geografiei, a locatiei, a demografiei, a grupului de varsta, a sexului, a profesiei etc. Puteti literalmente merge pana la detalii de orase mici. Acum, odata ce ati desfasurat campania, puteti analiza rezultatele si puteti afla daca trebuie sa modificati setarile profilului de public.

Utilizati imagini de foarte buna calitate

Asigurati-va ca fotografia de profil a paginii dvs., precum si fotografia cover page este relevanta si atractiva. Nimic nu atrage atentia vizitatorilor decat o imagine de mare calitate si originala. Asigurati-va ca elementele vizuale din pagina continua linia si mesajul general al firmei.

Utilizati un mediu mixt pentru mesaje inteligente

Pentru a fi popular pentru publicul dvs. tinta veti avea nevoie de multa originalitate pentru a executa continut atragator, care are este amestec de text si imagini. Nu uitati ca majoritatea audientei dvs. vad lucrurile pe telefoanele mobile.

Grupuri

Pentru a va completa pagina, puteti crea o alta pagina care este o pagina de grup dedicata produsului / afacerii dvs. Avantajul unui grup este acela ca va construi o interactiune intersanta si va oferi abonatilor puterea de a-si exprima opiniile asupra subiectului prezentat, vizibile si accesibile tuturor utilizatorilor din grupul respectiv.

Dezvoltati-va reteaua – adaugati mai multi prieteni si persoane de contact in profilul dvs. personal

Cu cat aveti mai multi prieteni, contacte si cunostinte pe profilul dvs. personal, cu atat mai bine. Exista o limita de 5000 de prieteni. Dar ganditi-va doar la asta, cu atat mai mult veti putea invita pe toti sa “va placa” pagina dvs.

Website

Puteti si ar trebui sa adaugati informatiile despre site-ul dvs. pe pagina dvs. Facebook, indiferent daca apelul dvs. la actiune este acelasi sau nu. Facebook ca o platforma de publicitate va ofera o oportunitate de a va comercializa serviciul sau produsul, de ce sa nu Il utilizati prin redirectionarea utilizatorilor spre magazinul online sau site-ul dvs. informativ.

Apel la actiune

Puteti alege actiunea pe care vreti sa o intreprinda un vizitator atunci cand viziteaza pagina dvs. Daca obiectivul dvs. este informativ, atunci Il puteti duce pe site-ul dvs. sau puteti duce vizitatorul respectiv la magazinul online unde produsul dvs. este pus in vanzare.

Go Live

Este o idee grozava de a emite live pentru publicul tau. O modalitate excelenta de a va conecta cu publicul, de a primi intrebari si de a raspunde In direct. Dar nu o faceti intr-un stadiu incipient sau cu orice ocazie obisnuita, ci numai in cazul in care este un interviu deosebit sau un eveniment special care trebuie prezentat.

Promotii si oferte

Pastrati comunicarea continua cu postari si anunturi. Retineti ca postarile (de continut) ar trebui sa fie mai multe decat anunturile. In cazul in care nu sunteti bun la scris sau nu aveti timp, puteti apela la persoanele care lucreaza in mod independent la portaluri de continut, sau la firmele de copywriting si de promovare online. Abonatii prefera sa fie foarte bine informati inainte de cumpara ceva online. Premiile saptamanale creeaza si ele trafic important. Abonatii urmaresc constant pagina pentru concursul saptamanal.

Cresterea unui mesaj

La sfarsitul fiecarei postari de continut nou create, exista o optiune pentru “Boost Post”. Acest lucru inseamna ca puteti imbunatati frecventa postarii pentru abonatii dvs. sau chiar sa o transformati intr-un anunt modificand profilul dvs. de public. Daca alegeti sa mergeti dincolo de abonatii dvs., atunci acesta devine automat o comunicare publicitara. Exista stimulente disponibile in fiecare postare, depinde de dvs. si de bugetul dvs. cat de mult va doriti sa oferiti postarii dvs.

Opiniile utilizatorilor

Indiferent cat de bun este produsul dvs., acesta va castiga credibilitate din recenziile afisate pe pagina. Asigurati-va ca aveti suficiente recenzii, astfel incat cititorul trebuie sa deruleze o data cel putin pentru a citi sau a le privi pe toate.

Imagini si videoclipuri

Adaugati culoare paginii dvs. cu imagini si videoclipuri ale afacerii, colegilor sau clientilor dvs. Imagini de la petreceri si evenimente de firma, clipuri cu feedback-uri de la clienti sau orice alt element de noutate si de interes accentueaza propietatea de interactivitate si de dinamism al paginii.

Tinand cont de aceste sfaturi, puteti decide acum strategia dvs. de marketing Facebook pentru firma. Aveti publicul disponibil, iar tot ce trebuie sa faceti acum este sa fiti atent la comunicare. Din cand In cand, o promotie este in regula, insa pagina dvs. trebuie sa creeze o legatura proprie cu utilizatorii, in care creati o marca si o personalitate conforma afacerii dvs. Puteti avea vanzari record in acest mod, dar este la fel de important ca acest client sa se intoarca pe pagina Dvs pentru a citi mai multe despre produsele sau serviciile oferite si pentru a gasi constant continut nou si interesant. Clientilor dvs. trebuie sa le placa brand-ul dvs. pentru a reveni si pentru alte cumparaturi.

Cele mai recente lucrari